HTML

A jószándékkal kikövezett út

Mivel van, akinek semmi sem jó...

Friss topikok

  • Adriette: Szoknya? :) (2010.02.05. 20:11) Gyors jótanácsok terheseknek
  • Adriette: Én alig voltam 3 kg, (a párom úgyszintén) anyám nem mert megfürdetni, mert félt, hogy összetör... ... (2010.02.05. 20:11) Ígéret
  • Adriette: A kenguru és a kendő keveréke: http://neobaby.hu/index.php?&lap=xarukmut&xxazon=1601 Jópofa ez is.... (2010.02.05. 08:59) Die Woche
  • Adriette: Az operaénekes barátnőm szerint ilyenkor Mozart kell neki, és ettől még statisztikailag is intelli... (2010.02.05. 08:54) Hehh
  • pokolmegjoszandek: Hát én is. :( Nem tudom, miért jó a természetnek, hogy halálra rémíti az embert... Utoljára 2008 k... (2010.02.03. 15:45) Almok

Linkblog

2011.03.24. 22:52 pokolmegjoszandek

Nemértemnemértem

Már ezer éve nem értem, hogy itt miért úgy határozzák meg, mennyit eszik egy nap egy adott Gyermek, hogy elmondják hány bottle-t ivott meg.

Először is: Mekkora bottle-ről beszélünk? No ugye. Nekünk van 1,5 és 2,5 decis üvegünk is, no ilyenkor mi van?

Aztán: Miért veszik biztosra, hogy minden kajánál egy teli bottle-t eszik meg a Ded? No ugye. Én hangulattól függően 60-90-120 milit szoktam csinálni, no ilyenkor mi van?

Harmadszor pedig: Ki mondta, hogy mindenki tápozik? No mondjuk mi mindig is pótoltunk, de ez most mindegy.

Lehet, hogy valamit én értek nagyon félre, de nem hiszem, hiszen én tévedhetetlen vagyok ugye.

De most komolyan, mit mondjak, ha legközelebb megint felteszi a védőnő a rettegett kérdést, hogy how many bottles does he eat a day?

(Mondjuk azután hogy "Hálistennek egyet sem, mert jól néznénk ki, ha üveget enne", mit feleljek majd erre? Hm? Csak nem mondhatom megint, mint múltkor, hogy "Hármat!" (ezt ugyanis a hasamra ütve vágtam rá...)? Mondjuk nem mintha aktuális lenne a téma, mert idén már jártunk a védőnőnél, de akkor is... Zavar, hogy nem tudom, hogy van ez...)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pokolijoszandek.blog.hu/api/trackback/id/tr353393654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása