HTML

A jószándékkal kikövezett út

Mivel van, akinek semmi sem jó...

Friss topikok

  • Adriette: Szoknya? :) (2010.02.05. 20:11) Gyors jótanácsok terheseknek
  • Adriette: Én alig voltam 3 kg, (a párom úgyszintén) anyám nem mert megfürdetni, mert félt, hogy összetör... ... (2010.02.05. 20:11) Ígéret
  • Adriette: A kenguru és a kendő keveréke: http://neobaby.hu/index.php?&lap=xarukmut&xxazon=1601 Jópofa ez is.... (2010.02.05. 08:59) Die Woche
  • Adriette: Az operaénekes barátnőm szerint ilyenkor Mozart kell neki, és ettől még statisztikailag is intelli... (2010.02.05. 08:54) Hehh
  • pokolmegjoszandek: Hát én is. :( Nem tudom, miért jó a természetnek, hogy halálra rémíti az embert... Utoljára 2008 k... (2010.02.03. 15:45) Almok

Linkblog

2010.01.29. 16:23 pokolmegjoszandek

Die Woche

A hét úgy elsuhant, mint annak a rendje. Elég nehéz feldolgozni, hogy vége januárnak és egyre fogynak a kettesben töltött napjaink. Vagyis a feldolgozás még csak-csak, de a felfogás már nem igazán megy. Szerintem még nem gondoltuk át teljesen, mekkora fába is vágtuk a fejszénket. Hm.

Mindenesetre a héten beszereztük az első cuccokat. A nagyon elsőket. Babakocsit, autósülést, mózeskosarat, kiságyat még korántsem vettünk, bár már nézegettünk itt-ott; kádat, bilit, pelenkázót, ilyesmiket pedig még csak nem is nézegettünk. Az igazat megvallva számomra az is csak ma derült ki, hogy hiába szeretnénk eldobhatós pelenkát használni, akkor is kell venni 15-20 normál textilpelust egyéb célokra. (Tudnám hogy van a textilpelenka angolul...) Na mindegy. Ejj, ráérünk arra még.

Amit tehát már vettem a Gyermeknek az kettő db body (€3), két pár karmolás-gátló kesztyű plusz két hozzá illő sapi (€2) meg három előke (€1,5). Természetesen minden 110% cotton, mert hát nehogy már. Tudom, kis lépés ez az emberiségnek, de nagy lépés nekem. Jó látni, hogy van már valamije a kölyöknek, ha már saját szobája nem lesz csórikámnak, amit ki lehetne festeni meg dekorálni, hogy úgy éljük ki várandós ösztöneinket.

A babóruhák mellett persze a Gyermek leendő anyukája (igen, én) is kapott ezt-azt. Kedden pl a No Name-ben vettem egy mályvaszínű (?) rövid ujjas kötött kis egybe ruhát, ami remekül kiemeli az állapotom (€10, a hülyének is megéri), tegnap pedig megvettem a már régóta óhajtott rövid ujjú kardigánt is a Dunnesben, mert megértük, hogy €15-ról leértékelték €5-re, ami azért elég brutális. Igaz, alapból lilát szerettem volna vagy feketét, ez meg végül is fehér, de sebaj, tulképp annyi lila meg fekete cuccom van már, hogy nem árt, ha kicsit világosítok. Fura, de eskü, most terhesen vannak legjobb ruháim, bár érzem, hogy lassan le kéne állnom, mert az utóbbi időben elég sok mindent vettem, mondhatni teljesen új ruhatáram lett. Ami viszont kicsit aggaszt, hogy ezek mind téli vagy kora tavaszi szerkók, április-májusra (főleg ugye, hogy akkor már otthon leszek) tuti más ruhák kellenek majd, vékonyabbak, bővebbek... Ájjáj. Mindenesetre előre kijelentem, hogy itt szeretném beszerezni azokat a ruháimat is, mert szerintem itt a Dunnes meg a Pennies simán veri az otthoni kínai boltok árait és akkor még a minőségről egy szót sem szóltam... (Most nem megyek bele megint, hogy ez mekkora szemét dolog, de amellett, hogy élvezem, hogy itt élünk, ahol jó minőségű, csinos ruhákat lehet venni olcsón, kicsit szarul is érzem magam, mert tudom, hogy otthon az itteninél szarabb minőségű cuccok többe kerülnek, mint itt, ráadásul úgy, hogy az emberek fizetése is kevesebb... Pl itt akció nélkül €10 körül már simán lehet venni egy jó női blúzt (€4-ért is van persze, de az ember néha nem csóróskodik, megveszi a drágát), otthon meg ha jól rémlik, 4000 Ft (€14) alatt alig-alig van normális kinézetű, jó anyagú blúz. No most ha kiszámoljuk, hogy egy átlagos havi fizetésből hány darab blúzt lehet venni itt és otthon... Hááát... Elég siralmas.)

Vásárláson kívül a héten még tanítottam is (hogy legyen mit elkölteni), de ezen kívül már nem sok mindent csináltam: mosogattam, mostam, vasaltam, főztem*, takarítottam - egyszóval háztartást vezettem...

* krumplistészta, krumplifőzelék, borsós-tojásos tészta. meg lecsó. de az nem számít.

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pokolijoszandek.blog.hu/api/trackback/id/tr383393234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thomas 2010.01.29. 18:54:22

Te jó ég! Mijaza borsós-tojásos tészta???

pokolmegjoszandek 2010.01.30. 22:17:31

:P nagyon is finom kaja. olyan, mintha pörköltet ennél tésztára téve, csak a hús helyett borsó és főtt tojás van. szerintem anyukám találmánya, eddig még senki sem hallott róla, pedig jóóóó.

Adriette · http://adriette.freeblog.hu 2010.02.01. 11:00:25

Hm, fincsi vegakaja :) Szerintem a bili még nagyon ráér. :) Ettől függetlenül, nekem pl. anyukám erőlteti, hogy először a kórházi csomag legyen meg, mert sosem lehet tudni, mi miatt és mikor parancsolnak be a kórházba. Nekem a barátnőim azt mondták, hogy a babakocsit és kiságyat érdemesebb használtan megvenni, persze a nagyszülők erről hallani sem akarnak, nem tudom, kint milyen árak vannak, de itt zsebbenyúlós lesz a dolog, babakocsi kb. 80 ezer, kiságy kb 25 ezer, mondanom sem kell, hogy használtan ennek a töredékéért meg lehetne venni, és pl. egy babakocsi két gyereket simán kiszolgál, egy kiságy meg akár négyet is, szóval lehetne jó állapotúakat is találni, csak hát a családi béke fontosabb... Azt mondják, hogy textilpelusból elég 6 db is, minek 20??? Az eldobhatóakra konkrétan pénzt fogok félretenni, mert mindenki panaszkodik, hogy az a nagyon drága, minden kiadás közül.

pokolmegjoszandek 2010.02.01. 12:44:42

Hát a nagyobb dolgokat mi tuti használtan vesszük, hálistennek senki sem néz emiatt hülyének... :) Később szerintem a ruhákat is használtan szerezzük majd be, de most az elején azért szeretnék sajátot... Egy új hiperszuper multifunkciós babakocsi akár 700 euro is lehet, de szerintem 300 körül már nagyon jókat lehet venni újonnan is, használtan pedig max. 100-200-at szeretnénk rákölteni szerintem. (De az akkor már multifunkciós lesz, mély- és sportkocsi meg autósülés egyben.) A nagyobb gond, hogy elképzelésünk sincs, milyen kéne... Én amúgy már keresgetek listát, mi kell a starter pack-be a gyereknek + nekem, de még nem rágtam át magam rajta alaposan. A kórházi pakkot illetően meg remélem majd kapok a védőnőtől vagy a dokitól valami tájékoztatót... :)

Adriette · http://adriette.freeblog.hu 2010.02.03. 11:35:44

A multifunkciós babakocsival egyetértek. :) Olvasgattam babás fórumokat, ahol megtudtam, hogy rugós kerekűt kell venni, a háromkerekű nem ajánlott, és ha göröngyös vidéken laktok, akkor érdemes a nagyobb átmérőjű kerekest választani. Képzeld, amikor a jógának vége van, és utánunk jönnek a babás-jógások, minden anyuci az autós babahordozóban hozza a kölköket, és annyira cukik benne a picik, hogy én is először abban akartam hurcibálni mindenfelé. De mint megtudtam, májusban már annyira nem lesz előnyös, egyrészt mert nehéz, másrészt mert melege lesz benne a picinek, inkább javasolják nyárra a hordozókendőt, mert jól tartja a baba gerincét, és nem vész el benne, mint a kenguruban, és nem melegíti az anyukát sem annyira. Mellesleg szerintem nagyon jópofa, olyan indián-anyukás viselet... :)

pokolmegjoszandek 2010.02.03. 15:48:59

Nekem is tetszik, én is szeretnék mindenképp. :) Állítólag a sorrend az, hogy előbb kell a hordozókendő és aztán ha már tartja magát a babó, jöhet a kenguru. Persze vannak újszülött-kenguruk is (he-he), de ajánlott, hogy először még kendőben cipeljük a babát és csak később a kenguruban.

Adriette · http://adriette.freeblog.hu 2010.02.05. 08:59:11

A kenguru és a kendő keveréke: http://neobaby.hu/index.php?&lap=xarukmut&xxazon=1601 Jópofa ez is. :)
süti beállítások módosítása