HTML

A jószándékkal kikövezett út

Mivel van, akinek semmi sem jó...

Friss topikok

  • Adriette: Szoknya? :) (2010.02.05. 20:11) Gyors jótanácsok terheseknek
  • Adriette: Én alig voltam 3 kg, (a párom úgyszintén) anyám nem mert megfürdetni, mert félt, hogy összetör... ... (2010.02.05. 20:11) Ígéret
  • Adriette: A kenguru és a kendő keveréke: http://neobaby.hu/index.php?&lap=xarukmut&xxazon=1601 Jópofa ez is.... (2010.02.05. 08:59) Die Woche
  • Adriette: Az operaénekes barátnőm szerint ilyenkor Mozart kell neki, és ettől még statisztikailag is intelli... (2010.02.05. 08:54) Hehh
  • pokolmegjoszandek: Hát én is. :( Nem tudom, miért jó a természetnek, hogy halálra rémíti az embert... Utoljára 2008 k... (2010.02.03. 15:45) Almok

Linkblog

2010.02.02. 11:11 pokolmegjoszandek

Gyors jótanácsok terheseknek

1: A terheskönyvem egyik legokosabb tanácsa, hogy senkinek se áruljuk el előre a baba nevét, mert tuti, hogy felhúzzuk magunkat a reakciókon. Teljesen mindegy, hogy hülye vagy hétköznapi nevet választunk a babónak, tuti, hogy lesz valaki aki a nemtetszését fejezi ki, hogy micsoda egy béna nevet választottunk.

2: Vas pótlására jó dolog a Sorbifer Durules tabletta, legalábbis nekem eddig szépen bevált.

3: Ha  valaki hetykélkedni szeretne a hasával, a legjobb időzítés az, ha ez a 20. hét környéke márciusra esik és nem januárra, mert télikabátban az ember nem terhesnek néz ki, hanem szimplán kövérnek. A november eleji fogantatás persze július végi szülést jelent, no de valamit valamiért. Ha novemberben esel teherbe, biztosra veheted, hogy maximálisan kihasználhatod a terhes kártyádat, mert amikor elkezd nyilvánvalóvá válni, hogy nem véletlenül domborodsz, akkor ez már mindenki számára világos lesz, mert tavaszi kabátban leszel és nem búval bélelt téliben.

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pokolijoszandek.blog.hu/api/trackback/id/tr133393235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adriette · http://adriette.freeblog.hu 2010.02.03. 11:29:35

Eddig mindenkinek tetszett a mi névválasztásunk, szóval vannak kivételek... :) Nekem vaspótlásra a Krauterblut jött be, és nincsenek mellékhatásai. Az általad említett bogyó okoz olyasmit, amit a kismamák nem szeretnek? Július végi szülés? A legnagyobb hőségben? A varratoknak sem tesz jót a meleg. Á, szerintem tökéletesen jól időzítettünk, ne aggódj. A kabátot pedig ne gombold ki, inkább nézzenek kövérnek, minthogy megfázz!!! :)

pokolmegjoszandek 2010.02.03. 15:52:02

Nem, semmi mellékhatása nincs a tabinak, nekem nagyon bevált, azért is ajánlgatom, pedig nem is fizetnek érte. :) Hát nálunk azért nincs az a hideg... 5-6 fok van mostanság, szóval inkább kigomboltan mászkálok, mintha milyen vagány lennék... No nem az esztétika kedvéért nem gombolkozom be, hanem mert szorít a szokásos télikabim... :(

Adriette · http://adriette.freeblog.hu 2010.02.05. 08:56:02

:))) Nekem anyám vett egy xl-es kabit, szerintem kitart a rossz idő végéig, de hogy utána mit fogok hordani...?!

Part 2010.02.05. 10:02:59

Utána már könnyebb kicsit szerintem, vannak mindenféle jó kis tavaszi kabátok, itt olyan 20 euro körül, csinosak is, bővek is, színesek is, szóval jól néznek ki, vagy végső esetben nálam marad a bőrkabátom, azt sosem gomboltam be, csak úgy volt rajtam magában... Nálam még a májusi viseletem nem tiszta, felül még csak oké, de mit vesz az ember alulra?? Mondjuk múltkor láttam terhes-halásznadrágot, az jól nézett ki, de más tippem nincs...
süti beállítások módosítása