HTML

A jószándékkal kikövezett út

Mivel van, akinek semmi sem jó...

Friss topikok

  • Adriette: Szoknya? :) (2010.02.05. 20:11) Gyors jótanácsok terheseknek
  • Adriette: Én alig voltam 3 kg, (a párom úgyszintén) anyám nem mert megfürdetni, mert félt, hogy összetör... ... (2010.02.05. 20:11) Ígéret
  • Adriette: A kenguru és a kendő keveréke: http://neobaby.hu/index.php?&lap=xarukmut&xxazon=1601 Jópofa ez is.... (2010.02.05. 08:59) Die Woche
  • Adriette: Az operaénekes barátnőm szerint ilyenkor Mozart kell neki, és ettől még statisztikailag is intelli... (2010.02.05. 08:54) Hehh
  • pokolmegjoszandek: Hát én is. :( Nem tudom, miért jó a természetnek, hogy halálra rémíti az embert... Utoljára 2008 k... (2010.02.03. 15:45) Almok

Linkblog

2010.02.02. 18:01 pokolmegjoszandek

Ígéret

Ezt csak azért rakom be, mert mikor Még Nem Voltam Terhes (MNVT), azon filóztam, milyen soká lesz nekem akkora hasam, mint a klippben szereplő nőcinek.

Most pedig már úgy érzékelem, túllőttem a célon...

No most kerestem pár 24 hetes hasat a youtube-on és befostam. (Példa 1, Példa 2, Példa3)

Te jó isten. Bálna vagyok. Most már egyértelmű.  Úgy nézek ki, mint más a 28-30. héten.

Asszem ideje lesz, ha rám néz a doki.

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://pokolijoszandek.blog.hu/api/trackback/id/tr83393237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adriette · http://adriette.freeblog.hu 2010.02.03. 11:22:00

Dilis! :) Az a has legalább 30 hetes a klipben. Amúgy meg a példa2 nem is olyan kicsi, na az én fiam kb ott tart.

pokolmegjoszandek 2010.02.03. 15:56:40

Na látod, mondtam, hogy nagy. :D A példa2-nél oldalnézetben én nagyobb vagyok sajna jóval. :( Ma voltam uh-n, a babó becsült súlya 759 gramm. He-he. Kis oldalszalonna.

Adriette · http://adriette.freeblog.hu 2010.02.05. 08:52:10

Az enyémre is 750 grammot mondott múlt hét csüt-ön a doki, és feltette egy grafikonra, hogy ha így halad, akkor 4 kiló felett lesz a vége a 40. héten. Szóval befejeztem a terhesvitamonozást.

Part 2010.02.05. 09:58:09

Manapság sajna nem is hallottam olyanról, akinek 4 kg alatti lett volna a babája... :( (Kivéve a másik végletet, mikor 2500 gramm lesz...) Én sem szedek semmi vitamint, még a Mg-t meg a vasat sem rendszeresen, de állítólag az egész genetika is lehet, még hozzá főleg az anyuka részéről. (Nagy születési súlyú anyukának nagy gyereke lesz, még ha felnőve nem is nagy az anya...)

Adriette · http://adriette.freeblog.hu 2010.02.05. 20:11:00

Én alig voltam 3 kg, (a párom úgyszintén) anyám nem mert megfürdetni, mert félt, hogy összetör... :) Ehhez képest nekem 4 kilós gyerekem legyen??? Mg-t én is csak ha feszül, fáj, stb. Vasat nekem kötelező, mert már előtte is vészesen vérszegény voltam. A terheléses vércukrom jó lett, de a vérszegénység még ezen a leleten is meglátszik, hiába szedek én kiskutyafülét is. :( Igazság szerint már nagyon elegem van a dokim csesztetéséből...
süti beállítások módosítása