HTML

A jószándékkal kikövezett út

Mivel van, akinek semmi sem jó...

Friss topikok

  • Adriette: Szoknya? :) (2010.02.05. 20:11) Gyors jótanácsok terheseknek
  • Adriette: Én alig voltam 3 kg, (a párom úgyszintén) anyám nem mert megfürdetni, mert félt, hogy összetör... ... (2010.02.05. 20:11) Ígéret
  • Adriette: A kenguru és a kendő keveréke: http://neobaby.hu/index.php?&lap=xarukmut&xxazon=1601 Jópofa ez is.... (2010.02.05. 08:59) Die Woche
  • Adriette: Az operaénekes barátnőm szerint ilyenkor Mozart kell neki, és ettől még statisztikailag is intelli... (2010.02.05. 08:54) Hehh
  • pokolmegjoszandek: Hát én is. :( Nem tudom, miért jó a természetnek, hogy halálra rémíti az embert... Utoljára 2008 k... (2010.02.03. 15:45) Almok

Linkblog

2011.03.12. 12:12 pokolmegjoszandek

Két gondolat az szépségrűl

Továbbra sem tudok szó nélkül elmenni az internetes "legyél kismodell", a "hónap legszebb babája", a "karakószörcsögi manöken" című versenyek mellett.

Egyszerűen nem értem, mi visz rá egy anyukát arra, hogy időt és energiát nem kímélve b*sztassa az ismerőseit, hogy "szavazz légyszi a kismanómra", még akkor is, ha a nevezett kismanó minden, csak nem szép.

És tudom, hogy ez az egész nem a szépségről szól (bár továbbra is baromságnak tartom a "minden baba szép" mondatot, mert a francokat, nem minden baba szép, igenis vannak csúnyácskák), hanem arról, ki milyen kitartóan, idegesítően, levakarhatatlanul ostromozza szavazatokért a népet, de épp ezért nem értem, ez mi a jó égre jó?! Hogy a győzelem után a vak anyuka elhiggye, hogy hohó, nekem van a legszebb babám (pedig nem is)? Vagy megveregesse a saját vállát, hogy tádáám, jó bosszantó voltam, nyertünk?

Amúgy meg a témához kapcsolódva megjegyezném, hogy rövid körbetekintgetés után megállapítottam, hogy a szülők szépség indexe korántsem jelzi előre, hogy az Utód mennyire kellemes külsővel jön a világra. Ebben a tekintetben az "átlagos" kinézetű szülők (pl mi) tök jó helyzetben vannak, mert ha a Gyerek Különlegesen Szép lesz, az meglepő bár, de szívet melengető (lásd P.), ha pedig a szülőkre üt, hát na bumm, legalább látszik a hasonlóság; viszont a "jó külsejű" szülők bukhatnak a dolgon, mert az ő jó külsejük egyáltalán nem garancia arra, hogy a Gyerek is csinos lesz és az nekik potenciálisan zavaró lehet, míg ha simán szép a baba, az csak  természetes.*

No hát így.

* És nem vagyok ám szépség-fetisiszta, csak amellett, hogy 10 hónap alatt nem szoktam meg, hogy szép fiunk van, objektíven látom a babákat és nem félek kimondani az irányú véleményemet, hogy igenis nem minden baba helyeske. (És itt most nem az újszülöttkori gyűröttségre / foltosságra stb gondolok.)

Ja és az, hogy valaki nem túl szép baba, nem jelenti azt, hogy felnőve is csúnya felnőtt lesz és fordítva: a szép babákból is lehetnek csúf felnőttek.

No azt hiszem, téma kimerítve.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pokolijoszandek.blog.hu/api/trackback/id/tr153393639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása