HTML

A jószándékkal kikövezett út

Mivel van, akinek semmi sem jó...

Friss topikok

  • Adriette: Szoknya? :) (2010.02.05. 20:11) Gyors jótanácsok terheseknek
  • Adriette: Én alig voltam 3 kg, (a párom úgyszintén) anyám nem mert megfürdetni, mert félt, hogy összetör... ... (2010.02.05. 20:11) Ígéret
  • Adriette: A kenguru és a kendő keveréke: http://neobaby.hu/index.php?&lap=xarukmut&xxazon=1601 Jópofa ez is.... (2010.02.05. 08:59) Die Woche
  • Adriette: Az operaénekes barátnőm szerint ilyenkor Mozart kell neki, és ettől még statisztikailag is intelli... (2010.02.05. 08:54) Hehh
  • pokolmegjoszandek: Hát én is. :( Nem tudom, miért jó a természetnek, hogy halálra rémíti az embert... Utoljára 2008 k... (2010.02.03. 15:45) Almok

Linkblog

2011.08.20. 18:53 pokolmegjoszandek

Programok

Múlt szombaton ugye a nyaralásból jöttünk haza, aznap ezért nem voltunk itt a közelben sehol. (A Birr Demesne elég nagy kaland volt.)

Vasárnap mivel P. elég zizzent volt, csak a St Stephen's Green-i játszóig merészkedtünk. Útközben láttuk a Melegek házasságáért tüntető tömegeket (azért ez viccesen merész egy országban, ahol az abortusz is tiltott), majd hallottunk egy mini klasszikus jazz sláger koncertet is a park közepén. Egy rövid Dunnes után jöttünk is haza, ennyi volt a hétvégi programarzenál.

A héten sem voltak túl eseménydús napjaink, egyszer voltunk ugye az oltáson, aznap ezért nem járattam sokat az Urat, mert teljesen eldeformálódott az a csinos kis combja a Prevenar-tól, egyszer szenvedtünk az alvással, egyszer voltunk a Herbert Parkban (az mondjuk jó volt, találkoztam egy izgága kislánnyal (Eve) meg az anyukájával, régi barátként üdvözöltük egymást látva a gyerekek megdöbbentő hasonlóságát, tök jó volt) meg tegnap voltunk a St Stephen's Green-i játszón. Ami engem illet, már a szabadprogramomat, csütörtökön voltam moziban. Utoljára még terhesen voltunk moziban, Pesten, a Holdhercegnőn, 2010 decemberében, így 1,5 év után nagyon jól esett újra valamit nézni. A választásom a Beautiful Lies-ra esett, mert nem akartam sem rettegni, sem gondolkodni, meg különben is, ez a film volt jó időben... Bár maga a film nem volt az a húú, de nagy dolog szerintem, azért tetszett, főleg Audrey Tautou benne. Szeretnék olyan szép lenni a következő életemben, mint ő, durva lehet az a tudat, hogy mindenki szépnek tart. Hah. Hát erről már lecsúsztam. (Egyébként ez a mozizás sem telt ám simán, konkrétan otthon hagytam a szemcsimet... Általában nem hordom, mert az ugyan igaz, hogy ha rajtam van, látom, hogy mi történik a 3-4 méteres körzetemen túl, de ha közelre nézek vele, összefut a világ. Mivel viszont a filmnézéshez elsősorban távolra kell látni, a moziban azért jól jött volna, ha látom a részleteket is...)

Most ugye szombat van, délelőtt kidugóztunk a Phoenix Parkba, de valami futóverseny volt, ezért lezárták a területet, visszadugóztunk hát a felújítás alatt álló rakparton, majd itthon főztem, P. elaludt és mikor felkelt elmentünk a Rathfarnham kastélyba, pontosabban a kastély mellett lévő... igen, játszóra. Faka kis hely volt az egész, a játszó nagy, a kastély csinos, a körülötte lévő birtokféleség pedig zöld és füves, a nagy élvezetbe csak az szólt bele, hogy időnként elkezdett esni az eső. (Mi más?) 4 körül indultunk haza, AV palacsintát sütött, én meg elaltattam P.-t, most szabad program van.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pokolijoszandek.blog.hu/api/trackback/id/tr113393784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása