HTML

A jószándékkal kikövezett út

Mivel van, akinek semmi sem jó...

Friss topikok

  • Adriette: Szoknya? :) (2010.02.05. 20:11) Gyors jótanácsok terheseknek
  • Adriette: Én alig voltam 3 kg, (a párom úgyszintén) anyám nem mert megfürdetni, mert félt, hogy összetör... ... (2010.02.05. 20:11) Ígéret
  • Adriette: A kenguru és a kendő keveréke: http://neobaby.hu/index.php?&lap=xarukmut&xxazon=1601 Jópofa ez is.... (2010.02.05. 08:59) Die Woche
  • Adriette: Az operaénekes barátnőm szerint ilyenkor Mozart kell neki, és ettől még statisztikailag is intelli... (2010.02.05. 08:54) Hehh
  • pokolmegjoszandek: Hát én is. :( Nem tudom, miért jó a természetnek, hogy halálra rémíti az embert... Utoljára 2008 k... (2010.02.03. 15:45) Almok

Linkblog

2011.07.25. 12:59 pokolmegjoszandek

Hétről-hétre 5

Eh, kicsit sem vagyok ám elmaradva, hogy most tartok az április 25-i hétnél...

No de akkor gyorsan:

Hétfőn Húsvét volt ugye. Az otthoni locsolkodás után (AV kitalálta P. első locsoló versikéjét, majd gondolkozom és közlöm), AV anyukájához autóztunk, ahol P. találkozott az unokatesóival és mindenkit körbelocsolt. Délután játszóztunk vele, majd hazaautóztunk, de útközben kiderült, hogy erőteljesen szörcsög, ergo megfázott. (Az este eredménye, hogy az ekkora szó hallatán felemeli a karjait a magasba, mert Anyuék megtanították neki...)

Kedden a szörcs tovább gyűrűzött, én pedig orvosnál jártam, ahol megtörtént egy régóta esedékes, kisebb műtét-szerűség. (jajjj) Hazafelé kaptam egy gyrost, mert bátor voltam, nagyjából ennyi történt.

Szerdán AV dolgozott, én Apuval meglátogattam nagyapát. Délután P.-t elvittük a szokásos otthoni orvosi rutinellenőrzésre (nem a megfázás miatt, hanem csak úgy, mert otthon van gyerekorvos), ahol kiderült, hogy P. jól van, egészséges, hurrá.

Csütörtökön délelőtt fogorvosnál jártam, újabb kisebb műtét miatt... Az egyik fogam kidörzsizte a szám nyálkahártyáját és lett egy ronda, fehér bogyóm... A leszedése 5 percbe sem telt, örülök, hogy megszabadultam tőle. Délután Pesten mászkáltam, Zuglóban meg a Westendben, ezalatt P. Anyuval volt, illetve a tesómmal, aki épp ráért.

A péntek meglehetősen zűrösre sikerült, az eladott lakásunk pincéjét pakoltuk ki... Meglehetősen sok minden volt ott, biciklik, forgószék, tv állvány, ruhák, könyvek, annyit csináltunk, hogy ami tuti nem kell, azt kidobtuk, a maradékot meg különválogattuk, hogy ez a kupac az én szüleimhez megy, az meg AV anyukájához... Délután jött AV egy idősebb ismerőse P. nézőbe, majd AV tesója is befutott, így P. megint jó sok ember figyelmében lubickolt.

Szombaton két buliba is hivatalosak voltunk: az első Á-jé, Érden volt. P.-n kívül még két gyerkőc volt a partyn, mi pedig újra megállapíthattuk, hogy a mi gyerekünk igényli a legtöbb figyelmet... Sebaj. Érdről egyenesen Pilisre vezetett az utunk, ahol pár volt gimis osztálytársammal futottunk össze.

Vasárnap a mi napunk lett volna, már AV-jé meg az enyém, mert úgy döntöttünk, kettesben bevonatozunk Pestre és nézelődünk. Aha. Egyrészt ömlött az eső, másrészt május 1-je volt, azaz minden zárva volt... A Corvin sétányt futólag megnéztük azért, majd szereztem egy Pesti Estet, hogy legalább egy moziba beüljünk... Ám amikor én szemét le mertem ülni a Corvin Plázában egy padra megnézni a műsort, jött egy pali és rám szólt, hogy csak áthaladni lehet az épületen, megállni nem... (Mintha az egész napot a zárt üzletek között akartam volna tölteni, ha-ha.) Ekkor eldöntöttük, hogy tudni kell feladni, hazavonatoztunk, mert tényleg zuhogott és tényleg sehol senki nem volt, ünnep volt, na... (Egy fia május elsejei rendezvényre utaló jelet nem láttunk, pedig a város különböző pontjain jártunk és nem a külterületeken...)

Úristen, el sem hiszem, haladok, már csak a befejező hét van hátra, sietek, sietek...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pokolijoszandek.blog.hu/api/trackback/id/tr623393750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása