HTML

A jószándékkal kikövezett út

Mivel van, akinek semmi sem jó...

Friss topikok

  • Adriette: Szoknya? :) (2010.02.05. 20:11) Gyors jótanácsok terheseknek
  • Adriette: Én alig voltam 3 kg, (a párom úgyszintén) anyám nem mert megfürdetni, mert félt, hogy összetör... ... (2010.02.05. 20:11) Ígéret
  • Adriette: A kenguru és a kendő keveréke: http://neobaby.hu/index.php?&lap=xarukmut&xxazon=1601 Jópofa ez is.... (2010.02.05. 08:59) Die Woche
  • Adriette: Az operaénekes barátnőm szerint ilyenkor Mozart kell neki, és ettől még statisztikailag is intelli... (2010.02.05. 08:54) Hehh
  • pokolmegjoszandek: Hát én is. :( Nem tudom, miért jó a természetnek, hogy halálra rémíti az embert... Utoljára 2008 k... (2010.02.03. 15:45) Almok

Linkblog

2011.07.24. 23:12 pokolmegjoszandek

Szép hétvége, jó hétvége, juhú

Csak távirati stílusban:

A hétvége péntek estével kezdődik ugye, amikor is Burgereztünk, csak úgy, mert megtehetjük.

Szombat és vasárnap délelőtt játszóztunk a Phoenix parkban, ahol ilyen remek kis cuccok vannak ni:

(Mondjuk ebben az országban minden csúszda ilyen, szóval nincs olyan, hogy egy szimpla létra meg egy csúszda, ilyen labirintusos izék futnak csúszda néven mindenhol, amitől én speciel frászt kapok, mert ha megindul benne a Ded, sosem tudhatom, merre fog fordulni, hol fog fejjel lefelé kiesni, bár kétségtelen, hogy nagyon menőn néznek ki...)

Mivel fél 10 körül értünk a játszóra mindkét nap, még dugózni sem dugóztunk. Hazaérve P. elaludt, én főztem (szombaton ilyen krumplis-répás-borsós-csirkés tepsiset, ma meg tojásos nokedlit salátával), majd ebéd után elindultunk szórakozni.

Szombaton Brayben jártunk, ahol július-augusztusban muri van a parton végig, szóval céllövölde, mesevonat, körhinta.

Először megnéztük a pónikat (ja, pónilovaglás is van), lesétáltunk a homokos parthoz, majd végignéztük a hinta kínálatot és lefeküdtünk a fűre marhulni P.-vel. Ezután ettünk fagyit, visszasétáltunk az általam kiszemelt hintához, én felültem, a fiúk alulról néztek, az én agyam kiesett a helyéből, az övék maradt a helyükön. A kocsiban hazafelé megetettem P.-t, majd beugrottunk vásárolni a Cornelscourt-ba. (Itt egy tolókocsis néni ránk ijesztett, szegény beszélni sem tudott, de volt egy számítógépe, amibe bepötyögte, hogy "It's nice to...", de hogy mi szép, azt nem tudjuk meg soha, mert P. faképnél hagyta, mi meg szégyen szemre siettünk utána.)

Vasárnap ebéd után Howth-t céloztuk be, kisétáltunk a mólóhoz, majd a zöldön mókáztunk megint. Ezután a játszóra is benéztünk, de az tömve volt, úgyhogy eloldalogtunk. Kaptunk 1-1 Magnumot, P. pedig gyömbéres kekszet majszolt. A kocsiban megetettem, hazafelé kinéztünk Dollymountra, majd este csináltam házi hamburgert, ami kenterbe verte az összes gyorséttermi hambit.

Jó programok, szép idő (20-21 fok, szélcsend, napsütés), normális P. - mi kellhet még?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pokolijoszandek.blog.hu/api/trackback/id/tr433393749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása