HTML

A jószándékkal kikövezett út

Mivel van, akinek semmi sem jó...

Friss topikok

  • Adriette: Szoknya? :) (2010.02.05. 20:11) Gyors jótanácsok terheseknek
  • Adriette: Én alig voltam 3 kg, (a párom úgyszintén) anyám nem mert megfürdetni, mert félt, hogy összetör... ... (2010.02.05. 20:11) Ígéret
  • Adriette: A kenguru és a kendő keveréke: http://neobaby.hu/index.php?&lap=xarukmut&xxazon=1601 Jópofa ez is.... (2010.02.05. 08:59) Die Woche
  • Adriette: Az operaénekes barátnőm szerint ilyenkor Mozart kell neki, és ettől még statisztikailag is intelli... (2010.02.05. 08:54) Hehh
  • pokolmegjoszandek: Hát én is. :( Nem tudom, miért jó a természetnek, hogy halálra rémíti az embert... Utoljára 2008 k... (2010.02.03. 15:45) Almok

Linkblog

2011.01.17. 17:46 pokolmegjoszandek

Élünk

A hétvége meglepően kellemesen telt, hosszú idő után úgy érzem, pihennünk is sikerült egy kicsit. Örömömben sütöttem fahéjas tekercset és megnéztünk egy Top Gear-t meg egy Beugrót is.

Az ok: P. (fanfárok hada, rajta) megtanult leguggolni állásból, aminek köszönhetően egyre kevésbé botul, azaz esik teljesen merev testtel hátra. Tízből kilencszer már mesteri ügyességgel kerül négykézlábra állásból, egyszer pedig túl mohón kap valami után kéz kézzel, elfelejti, hogy önmagában még nem tud állni és bizony akkor még jön a jó régi koppanás és sírás.

De van remény és ez is valami! Így, hogy nem kell minden másodpercét árgus szemekkel lesni, van időm kimenni pisilni, elmosni egy-egy cumisüveget, elpakolni egy játékot, szóval van fél-egy percem is élni.

Ezen kívül szombaton kimondta a Mama szót is (azóta a Papa és a Baba is megy), amitől először nem kaptam levegőt, úgy röhögtem, mert iszonyat furcsa volt értelmes szót hallani a szájából 8 hónapnyi ágü, brrrr, ppppp, gúgl, ögö után. Oké, véletlenül mondta ki, nem engem vagy valamelyik nagyit szólította, de akkor is, nagyon jó volt.

Szóval nő a gyerek, mint a bolondgomba*.

* Ennek örömére a hétvégén kapott először sárgabarackot is, illetve ma adtam neki reszelt almát (=azaz Nyers Almát, eddig csak simára turmixolt pároltat kapott).

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pokolijoszandek.blog.hu/api/trackback/id/tr233393580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása