HTML

A jószándékkal kikövezett út

Mivel van, akinek semmi sem jó...

Friss topikok

  • Adriette: Szoknya? :) (2010.02.05. 20:11) Gyors jótanácsok terheseknek
  • Adriette: Én alig voltam 3 kg, (a párom úgyszintén) anyám nem mert megfürdetni, mert félt, hogy összetör... ... (2010.02.05. 20:11) Ígéret
  • Adriette: A kenguru és a kendő keveréke: http://neobaby.hu/index.php?&lap=xarukmut&xxazon=1601 Jópofa ez is.... (2010.02.05. 08:59) Die Woche
  • Adriette: Az operaénekes barátnőm szerint ilyenkor Mozart kell neki, és ettől még statisztikailag is intelli... (2010.02.05. 08:54) Hehh
  • pokolmegjoszandek: Hát én is. :( Nem tudom, miért jó a természetnek, hogy halálra rémíti az embert... Utoljára 2008 k... (2010.02.03. 15:45) Almok

Linkblog

2010.11.15. 18:11 pokolmegjoszandek

Délutáni idill

És asszem nem sokat tettem a helyzet javulása érdekében, mikor úgy véltem, itt az idő elkészíteni a Ded 6 hónapos tenyérlenyomatát, amihez szombaton nagy gondosan ki is választottuk a szerintünk megfelelő festéket... Történt ugyanis, hogy a "festékünk" - ami tulképp egy nagy szövegkiemelőhöz hasonlított míg ki nem dobtam a kukába - a gyerek kezén tökéletesen felszívódott, így miután levetkőztettem P.-t és nagy röhögések közepette (csikiztem, ahogy kidugott nyelvvel sikáltam a tenyerét a szövegkiemelővel) rányomtam a mancsot a szintén nagy gonddal kiválasztott méregdrága papírlapra, azon minden maradt, csak épp értékelhető tenyérlenyomat nem... (Rorschach elbújhat...) No sebaj, gondoltam még akkor, oké, ma nem lesz nyomatunk, ez van, majd szerzünk más típusú festéket (mondjuk a legegyszerűbb ún. gomb festéket) és le van zárva az ügy, de aztán rájöttem, hogy igen ám, de valahogy le is kéne még marni a kölyök kezéről a kéket, mert persze a festék, ami a papíron az istennek nem látszott, a tenyerén bezzeg ott virított, eltüntethetetlenül. Először szivaccsal próbálkoztam hát, gyengéden vízzel, aztán mosogatószeres vízzel a szivacs dörzsi felével, aztán beültettem a csapba a kölköt és néééézd, folyik a víz-et játszottunk, miközben egy tonna folyékony szappant nyomtam a tenyerébe. Szerencsétlen úgy nézett, mint aki épp azt kénytelen átélni, hogy az anyja megbolondult. A mostani állás szerint a tenyere már nem kék, de a hajlatokban (értsd ujjai köze) még továbbra is látszik, hogy itt ma Valami Furcsa Történt.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pokolijoszandek.blog.hu/api/trackback/id/tr123393521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása