HTML

A jószándékkal kikövezett út

Mivel van, akinek semmi sem jó...

Friss topikok

  • Adriette: Szoknya? :) (2010.02.05. 20:11) Gyors jótanácsok terheseknek
  • Adriette: Én alig voltam 3 kg, (a párom úgyszintén) anyám nem mert megfürdetni, mert félt, hogy összetör... ... (2010.02.05. 20:11) Ígéret
  • Adriette: A kenguru és a kendő keveréke: http://neobaby.hu/index.php?&lap=xarukmut&xxazon=1601 Jópofa ez is.... (2010.02.05. 08:59) Die Woche
  • Adriette: Az operaénekes barátnőm szerint ilyenkor Mozart kell neki, és ettől még statisztikailag is intelli... (2010.02.05. 08:54) Hehh
  • pokolmegjoszandek: Hát én is. :( Nem tudom, miért jó a természetnek, hogy halálra rémíti az embert... Utoljára 2008 k... (2010.02.03. 15:45) Almok

Linkblog

2011.08.20. 18:31 pokolmegjoszandek

Mert néha szerencsém is lehet

Még ha kicsi is. Említésre sem méltóan kicsi, de akkor is. Azért megemlítem.

Történt, hogy a kedvenc fazonú felsőmet leárazták két euróra, ezért hiába van már egy lila meg egy pirosas színű is belőle, úgy éreztem, nekem egy mélykék is kell, mostanság úgyis sok kéket hordok, mert szeretek P.-vel összhangban öltözni és különben is a kék az jó, a kék az szép. Ismert okokból nem nézelődhettem sokat a méretek között, próbáról meg álmodni sem merek még jó pár évig, ezért húsz másodpercnyi filózás után, hogy a 10-es vagy a 12-es méretet vegyem-e meg, úgy gondoltam, jó lesz a 10-es is, mert mintha múltkor is 10-est vettem volna meg amúgy is, én mindenből 10-est veszek. Vagy 12-eset. Hazaérve nagy szomorúan állapítottam meg, hogy bizony 12-eset vettem múltkor és az is finoman feszélyezően szűk már, de azért felpróbáltam a 10-es vállfán lógó... 12-es új felsőmet. Hálistennek rossz vállfára tették a pólót, ilyenkor imádom az írek hanyagságát...

(Ennek kapcsán amúgy elhatároztam, hogy készítek egy kis cetlit, amire ráírom, miből milyen méretet hordok...)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pokolijoszandek.blog.hu/api/trackback/id/tr833393783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása