HTML

A jószándékkal kikövezett út

Mivel van, akinek semmi sem jó...

Friss topikok

  • Adriette: Szoknya? :) (2010.02.05. 20:11) Gyors jótanácsok terheseknek
  • Adriette: Én alig voltam 3 kg, (a párom úgyszintén) anyám nem mert megfürdetni, mert félt, hogy összetör... ... (2010.02.05. 20:11) Ígéret
  • Adriette: A kenguru és a kendő keveréke: http://neobaby.hu/index.php?&lap=xarukmut&xxazon=1601 Jópofa ez is.... (2010.02.05. 08:59) Die Woche
  • Adriette: Az operaénekes barátnőm szerint ilyenkor Mozart kell neki, és ettől még statisztikailag is intelli... (2010.02.05. 08:54) Hehh
  • pokolmegjoszandek: Hát én is. :( Nem tudom, miért jó a természetnek, hogy halálra rémíti az embert... Utoljára 2008 k... (2010.02.03. 15:45) Almok

Linkblog

2011.08.19. 13:33 pokolmegjoszandek

Boldogok a lelki szegények

Meg az is van, hogy én balf@sz tegnap jól felhúztam magam az fb-n. Az úgy volt, hogy fel vagyok iratkozva egy babás oldalra és egy megjegyzésre reagáltam, mert olyan sok idegesítő dolog gyűjt ott össze, hogy fájt és az igazságérzetem nem hagyhatta szó nélkül.

Úgy tűnik ugyanis, még mindig az a felfogás dívik sokak összezsugorodott agyában, hogy minél jobb anyuka valaki, annál nagyobb kussban van a gyereke, annál kevesebbet sír és annál nyugodtabb, kiegyensúlyozottabb baba. (Mondják ezt persze egyetlen gyerek után a Megmondóemberek.)

Miután azt mertem írni, hogy a gyerek természete nagyban szerencse is és cseppet könnyebb kezelni egy egyszerű természetű babát, mint egy sírósabbat, jött a Világ Legtaplóbb és Legtenyérbemászóbb K*rvája Anyukája (aki mellesleg sosem hordozná kendőben a gyerekét, mert hogy néz már ki benne a gyerek (wtf?)) és leb@szott, mint a pengős malacot. Hogy hogy merek én megszólalni meg tanácsokat osztogatni (nem tudom, mi abban a tanács, hogy vannak egyszerűbb és nehezebb temperamentumú gyerekek), mikor a saját kölyköm ennyi időn keresztül üvöltött és ordított (ezeket ő írta, én sosem használnék nyilvános helyen ilyen szavakat P.-re, direkt a sírt-at írtam végig) illetve hogy aki ilyen béna, hogy nem ismeri fel a saját gyereke szükségleteit, az minek szült egyáltalán. Hozzátette, hogy bezzeg Ő, ő mindig tudja, hogyan kezelje a gyerekét, mert az ösztöneire hallgat és sosem kételkedik magában, hogy rosszul csinál valamit, az én gyerekemet meg sajnálja, hogy ilyen anyja van.

És b+ ilyen emberek nevelnek gyerekeket, akik majd P.-vel fognak egy közösségbe járni. Sajnos mivel túl kultúrált vagyok, nem azt válaszoltam, amit szerettem volna, hogy b@szódj meg az önbizalmad által a s*ggednél fogva harmincszor egy nap, te büdös szittya f@szmajom, hanem egy hosszabb értekezés végén annyi volt a legkeményebb, amit be mertem vállalni, hogy "az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel". És ez így van. És ez baromira szomorúvá tesz.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pokolijoszandek.blog.hu/api/trackback/id/tr633393781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása