HTML

A jószándékkal kikövezett út

Mivel van, akinek semmi sem jó...

Friss topikok

  • Adriette: Szoknya? :) (2010.02.05. 20:11) Gyors jótanácsok terheseknek
  • Adriette: Én alig voltam 3 kg, (a párom úgyszintén) anyám nem mert megfürdetni, mert félt, hogy összetör... ... (2010.02.05. 20:11) Ígéret
  • Adriette: A kenguru és a kendő keveréke: http://neobaby.hu/index.php?&lap=xarukmut&xxazon=1601 Jópofa ez is.... (2010.02.05. 08:59) Die Woche
  • Adriette: Az operaénekes barátnőm szerint ilyenkor Mozart kell neki, és ettől még statisztikailag is intelli... (2010.02.05. 08:54) Hehh
  • pokolmegjoszandek: Hát én is. :( Nem tudom, miért jó a természetnek, hogy halálra rémíti az embert... Utoljára 2008 k... (2010.02.03. 15:45) Almok

Linkblog

2011.08.17. 18:06 pokolmegjoszandek

Isteni napunk van - update

Röviden.

Mivel tegnap megkapta az mmr és prevenar oltásokat és ezért este kapott egy kiskanál Calpolt, P. reggel fél 8kor kelt, ez még jó is lenne. Már reggel eldöntöttem, hogy oké, így egyszer fog aludni este fél 10-10ig, míg lefekszik, ez van. (Kétszer szokott, 11 és 5 körül, először 1 óra 15-20 percet, másodszor kb 45 percet, mindkét esetben olyan 15-25 perc ringatás után.)

Délelőtt sétáltunk, mászkáltunk, sütött a nap, jó idő volt, éljen.

Ebéd előtt már elég hulla volt, de azért délben megebédelt, ettől persze felélénkült és 1ig fenn volt, majd 1.15-re álomba ringattam.

Igen ám, de a szokásos 1 óra 15-20 perces alvás (+ a délutáni 45 perces) helyett úgy döntött, most 2 előtt felkel. Ez ugye nagyjából 45 perc.

Gondoltam, felriadt, ezért 2től 3ig(!) hordoztam. 1 teljes órán át. Nem akart lemenni, pihent a vállalmon, ennyi, én meg verítékben úszva (a lakásban 28 fok van) jártam fel és le.

Miután szart aludni, 3kor meguzsonnázott és onnantól (no jó, már 2től, mert azért 12 kg-t cipelni ezer fokban nem az a lélekemelő dolog) kezdve megőrjít.

Csetlik-botlik a fáradságtól, egy szöszmöszbe elesik, lemenni tehát nem lehet vele, mert vagy épp elesik és sír vagy nyújtja a karjait, hogy vegyem fel, mert Ő Fáradt.

4.15től megelégeltem a kínlódást, amit művelt (elesés, sírás és felkéredzkedés felváltva) és felvettem ringatni, hátha most sikerül elaltatni. Lóf@szt. 5-ig hordoztam (45 perc), majd az előbb lecsesztem az ágyába sírni. Azóta üvölt, mint az albán szamár. (A hordozás alatt félig csukott szemekkel bambult a vállamon, de becsukni no azt már nem...)

Miután ma alig voltunk lenn, valószínűleg éjjel sem fog aludni, de most nem mehetünk le, mert ugye hulla álmos és csak visít meg dől-borul.

Hát ennyi. Remek kis nap, mi?

Update 1: 5.10kor megint feladtam, elkezdtem ringatni és 5.25kor megkönyörült és elaludt. Ez annyit tesz, hogy ma eddig nagyjából 2 óra 15 percen át cipeltem kitekert pozícióban egy 12 kg-s gyereket. Mindezt 45 perc + 40 perc alvásért cserébe. Szar egy arány.

Update 2: P. az esti séta alkalmával lefejelte egy rácsot, így a jobb szeme egy merő monokli, a felső szemhéja lefittyed, a szeme sarkában egy kis sebike figyel, a homlokán pedig (még) egy lila folt díszeleg (miután pár napja az asztal sarkával is közelebbi kapcsolatba került).

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pokolijoszandek.blog.hu/api/trackback/id/tr483393779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása