HTML

A jószándékkal kikövezett út

Mivel van, akinek semmi sem jó...

Friss topikok

  • Adriette: Szoknya? :) (2010.02.05. 20:11) Gyors jótanácsok terheseknek
  • Adriette: Én alig voltam 3 kg, (a párom úgyszintén) anyám nem mert megfürdetni, mert félt, hogy összetör... ... (2010.02.05. 20:11) Ígéret
  • Adriette: A kenguru és a kendő keveréke: http://neobaby.hu/index.php?&lap=xarukmut&xxazon=1601 Jópofa ez is.... (2010.02.05. 08:59) Die Woche
  • Adriette: Az operaénekes barátnőm szerint ilyenkor Mozart kell neki, és ettől még statisztikailag is intelli... (2010.02.05. 08:54) Hehh
  • pokolmegjoszandek: Hát én is. :( Nem tudom, miért jó a természetnek, hogy halálra rémíti az embert... Utoljára 2008 k... (2010.02.03. 15:45) Almok

Linkblog

2011.08.01. 00:06 pokolmegjoszandek

Hétvége hétvége

A mostani hétvége sajna nem volt olyan nyerő mint a múltkori (ráadásul a vessző gombom le is esett a billentyűzetről) úgyhogy csak vaktában megörökítem mi is volt hogy is volt.

Szombat délelőtt már-már szokványosan elmentünk a Phoenix parki csodajátszóra ami megint tök jó volt. P. 11től aludt majd mikor felkelt elmentünk Shankill-ba azaz a Newtown parki játszóra (lásd lentebb). Kissé visszahőköltünk mikor megláttuk a kiírást hogy a játszó 7-12 éves korig használható (wtf) de azért bőszen hintáztattuk meg csúszdáztattuk P-t aki ezt ügyesen meghálálta azzal hogy a háta közepéig felf*sott. (Nem értem amúgy a kiírást ez a csúszdacucc egy fokkal nem volt veszélyesebb mint a többi sőt...) Szóval a park közepén egy orkándzsekin tisztába tettük P.-t majd elautóztunk a tulajdoképpeni célunkhoz egy öreg taxishoz akitől vettünk egy autóshifit. (Az íreket amúgy ki kéne találni ha nem lennének bazzeg a fickó nem tudta megmondani a saját pontos címét... Kb 50x hívta AV hogy itt vagyunk a közelben mondjon már egy rohadt házszámot de nem az öreg kitartott erre mire megtaláltuk ott volt a házán a házszám. Befosás.*) Hazafelé megálltunk a killiney-i parton ami gyönyörű ámbár baromi szeles volt és miután egy szál pólóban nyomtuk a túrát jó tíz perc után úgy döntöttünk elég a dinnyevágásból indulunk haza... Az úton amúgy kicsit összevesztünk mert én szerettem volna ha a Disznófülű elalszik a kocsiban (már bólingolt) és mondjuk fél 5-5ig alszik ami tök jó. Ez azt jelentette volna hogy kb 15 percet a ház előtt kellett volna dekkolnunk kussban. (Na bumm.) Ehhez képest egyrészt AV hallgatott vmit a rádióban és nem érezte hogy hangos így P. persze nem tudott elaludni másrészt meg ő amúgy sem akarta hogy a kocsiban aludjon a Gyermek mert hogy milyen béna már ott ülni a kocsiban... (Én ugye füstölögtem hogy miért nem érzi hogy le kéne halkítani a zenét miért nekem kell mindig szólnom illetve hogy különben is mi az hogy ratyi az autóban ülni csöndben nem szégyen az kérem.) No szóval a vége az lett hogy szerencsétlen gyerek fél 6kor aludt el itthon azaz fél 7ig szunyált ami miatt este jó egy órát kellett ringatni mert az istennek nem tudott elaludni. (Oké az apja altatta de én hallgattam hogy megint ficereg ez a büdös kölök úgyhogy nem tudtam ellenállni az "én megmondtam" szólamnak ami miatt újra összezördültünk persze... Hát így megy ez.)

Ma délelőtt nem voltunk sehol de míg P. aludt AV elment a Burgerbe ebédért. Persze amint beleharaptunk a szendvicsekbe felsírt csórikám... (Már P. nem AV.) Délután elmentünk az IKEA-ba redőnyökért onnan pedig el akartunk menni vásárolni a Lidl-be de az a szemét átépítés alatt van úgyhogy szégyenszemre elkullogtunk. Hazafelé beugrottunk a játszóházba ahol AV azt hazudta hogy P. nem jár még stabilan (a puha szőnyegeken folyton orra is esett hehe szóval végülis stimmelt a dolog és így legalább spóroltunk €6-t). Nagyjából egy órát voltunk benn P. persze nem bírta a bébirészt visítozott kopogott ki a kapun amint betettük úgyhogy átvittük a nagyoknak való labirintusokhoz no az jobban feküdt neki boldogan bucskázott össze-vissza a falak között. Este AV felszerelte a redőnyöket én meg sütöttem zabpelyhes kekszet P.-nek.

Annak ellenére hogy a héten úgy hittem P. megreformálta magát és felnőtt (= mosolygós türelmes kedves (ámbár igen aktív) gyerek lett) a hétvégén rá kellett döbbennem hogy áh nem a vér nem válik vízzé ő továbbra is P. nem vitték el a ufok nem cserélte ezt ki senki... Nagyjából mindkét napon nyűgösködés volt hát ezerrel visítás sivalkodás irritáltság. Szerintem kijött a 10. (jubileumi) foga (pár napja láttam a csücskét de mindig elfelejtem az ujjammal is csekkolni) most pedig a 11.-et (és a 12.-et) növesztheti és az viselheti meg ennyire az idegeit... Csak remélni merem hogy szombatig újra megjavul mert különben remek lesz így nyaralni...

* Ez amúgy rendszeres gond itt hogy egy nevezetességnek nincsen címe csak odacseszik hogy xy városban van. De hol bazmeg. És ezer évig keresek utána a neten de semmi... Maximum valami irányt tudnak írni hogy melyik kocsmánál forduljunk merre... (Igen állítom össze a nyaralásprogramunkat de folyton falakba ütközöm és ezért kicsit frusztrált vagyok...)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pokolijoszandek.blog.hu/api/trackback/id/tr443393760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása