HTML

A jószándékkal kikövezett út

Mivel van, akinek semmi sem jó...

Friss topikok

  • Adriette: Szoknya? :) (2010.02.05. 20:11) Gyors jótanácsok terheseknek
  • Adriette: Én alig voltam 3 kg, (a párom úgyszintén) anyám nem mert megfürdetni, mert félt, hogy összetör... ... (2010.02.05. 20:11) Ígéret
  • Adriette: A kenguru és a kendő keveréke: http://neobaby.hu/index.php?&lap=xarukmut&xxazon=1601 Jópofa ez is.... (2010.02.05. 08:59) Die Woche
  • Adriette: Az operaénekes barátnőm szerint ilyenkor Mozart kell neki, és ettől még statisztikailag is intelli... (2010.02.05. 08:54) Hehh
  • pokolmegjoszandek: Hát én is. :( Nem tudom, miért jó a természetnek, hogy halálra rémíti az embert... Utoljára 2008 k... (2010.02.03. 15:45) Almok

Linkblog

2011.05.13. 00:07 pokolmegjoszandek

Tromf

Múltkor le akartam írni, hogy egy éjjel azt álmodtam, hogy P. tisztán és érthetően (ámde a jelenlegi cérnahangján) kimondta, hogy "jól emlékszem", de miután ugyanezen az éjszakán AV azt álmodta, hogy egy platós teherautó hátulja teli van rántott párizsival, amiből mi (akik utána haladnak) időnként csemegézünk egy-két falatot, úgy gondoltam, nem is olyan lényeges, hogy álmomban P. beszélt...

Helyreigazítás: Időközben AV sérelmezte, hogy nem pontosan írtam le az álmát, mert nem egyszerűen rántott párizsival volt tele az a plató, hanem óriási rántott párizsi szeletekkel, amik voltak vagy 1 méter átmérőjűek és 20 cm vastagok. Elnézést.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pokolijoszandek.blog.hu/api/trackback/id/tr193393675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása