HTML

A jószándékkal kikövezett út

Mivel van, akinek semmi sem jó...

Friss topikok

  • Adriette: Szoknya? :) (2010.02.05. 20:11) Gyors jótanácsok terheseknek
  • Adriette: Én alig voltam 3 kg, (a párom úgyszintén) anyám nem mert megfürdetni, mert félt, hogy összetör... ... (2010.02.05. 20:11) Ígéret
  • Adriette: A kenguru és a kendő keveréke: http://neobaby.hu/index.php?&lap=xarukmut&xxazon=1601 Jópofa ez is.... (2010.02.05. 08:59) Die Woche
  • Adriette: Az operaénekes barátnőm szerint ilyenkor Mozart kell neki, és ettől még statisztikailag is intelli... (2010.02.05. 08:54) Hehh
  • pokolmegjoszandek: Hát én is. :( Nem tudom, miért jó a természetnek, hogy halálra rémíti az embert... Utoljára 2008 k... (2010.02.03. 15:45) Almok

Linkblog

2011.03.20. 20:14 pokolmegjoszandek

És akkor a hétvégi bejegyzés címszavakban

Pénteken városoztam, de kiderült, hogy múlt héten csak véletlenül volt sok üzlet nyitva, mert ezúttal minden bezárt 7kor, szóval rohantam, mint egy hülye, mégis sok helyre be sem jutottam. (Szabadság jó dolog / rohanás nem jó dolog.)

Szombaton délelőtt sétáltunk a Herbert parkban, délután elmentünk a Square-be, majd míg AV az X-musicban nézelődött, mi tomboltunk az üzletekben, este pedig elautóztunk Dollymountra és útközben vettünk egy walker-t, egész pontosan egy ilyet. (Sok program jó dolog / útközben, kocsiban etetés a dugóban nem jó dolog.)

Vasárnap sütöttünk-főztünk (palacsinta, ebéd, kókuszkocka), elmentünk a Phoenix parkba, ahol megint nem volt parkolóhely, fújt a szél, P. pedig hisztizett, majd a nap további részét otthon töltöttük (töltjük) békében, csendben, boldogságban. (Szép, napsütéses idő jó dolog / hazafelé fél órán át sikítozva síró gyerek nem jó dolog.)

Megállapításaim:

  • Mióta van P. többet sütök-főzök, istennő vagyok.
  • Jó a walker, mindhárman szeretjük.
  • Az idő gyönyörű, bár íresen hűvös.
  • Ebben a városban mindig, mindenhol dugó van és sosincs sehol parkolóhely.
  • Készülök hazafelé, már összeírtam miket kell venni, miket kell hazavinni, ilyesmik.
  • A héten ügyesen rájöttem, hogy P. mellett lehet porszívózni, nem fosik tőle, mint azt én képzeltem, viszlát poros lakás.
  • A héten rendbe szedtem az iratos fiókot, elrendeztem a papírokat, kiselejteztem ami nem kell és a Nagy Fonott Kosarat is kipakoltam.
  • Jövő heti terv, hogy a 3 év alatt összegyűjt íres emlékeket rendszerezem egy kicsit és elhelyezem az eddigi nyaralásaink biszbaszai közé, valamint az egész paksaméta mögé beteszem a nyaralásaink blogból kimásolt és kinyomtatott leírásait.
  • Jövő heti terv II, hogy végre megrendeljük P. első hat hónapjáról készült legjobb fotókat, ami nagyjából 270 darab képet jelent, hiába, van hátránya is a szépségnek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pokolijoszandek.blog.hu/api/trackback/id/tr573393648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása