HTML

A jószándékkal kikövezett út

Mivel van, akinek semmi sem jó...

Friss topikok

  • Adriette: Szoknya? :) (2010.02.05. 20:11) Gyors jótanácsok terheseknek
  • Adriette: Én alig voltam 3 kg, (a párom úgyszintén) anyám nem mert megfürdetni, mert félt, hogy összetör... ... (2010.02.05. 20:11) Ígéret
  • Adriette: A kenguru és a kendő keveréke: http://neobaby.hu/index.php?&lap=xarukmut&xxazon=1601 Jópofa ez is.... (2010.02.05. 08:59) Die Woche
  • Adriette: Az operaénekes barátnőm szerint ilyenkor Mozart kell neki, és ettől még statisztikailag is intelli... (2010.02.05. 08:54) Hehh
  • pokolmegjoszandek: Hát én is. :( Nem tudom, miért jó a természetnek, hogy halálra rémíti az embert... Utoljára 2008 k... (2010.02.03. 15:45) Almok

Linkblog

2010.11.29. 12:19 pokolmegjoszandek

Címszavas hétvége - mert az idő mindig drága

Péntek éjszaka nagy dörgés-villámlással megjött a hó.

Szombat reggelre még csak pár centi fogadott, el is mentünk hát Blanchardstown-ba (hová máshova) vásárolni. Délután a fiúk sétáltak, én pedig kitakarítottam a lakást a-tól nagyjából ty-ig. Este megrendeltük a nagyszülők Mikulás ajándékát neten, majd korán lefeküdtünk.

Vasárnap belehúzott a hó, reggelre már jó tíz centi vastagon állt az előző nap leesett és jéggé fagyott első rétegen. A hókotrás, mint olyan, itt ismeretlen fogalom, ha minden igaz, a sóról sem hallottak még, el lehet hát képzelni, mi fogadott, mikor délelőtt lementünk sétálni. Sebaj, azért hősiesen törtük a jeget-havat s mi jó falat, csúszkáltunk a babakocsi után, megfagytunk, vörösödtünk. Elkészítettük a nagyszülők karácsonyi ajándékának egy-tizenkettedét, majd itthon szépen megebédeltünk, én főztem baracklevest meg rizses húst. Délután St Stephen's Green, szereztünk egy karácsonyi szettet az úrnak és beültünk enni-inni a kávézóba. Este tejbegrízt ettünk, küzdöttünk a Gyermekkel, aki egész nap másfél órát volt képes aludni, ennek megfelelően hulla volt, de ideges.

Miután 17 perc után most megint felébredt (ezt a 17 percet úgy nyertem, hogy 37-et ringattam, lásd kettővel ezelőtti bejegyzés), rövidre is zárom a beszámolót és megrángatom egy kicsit.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pokolijoszandek.blog.hu/api/trackback/id/tr263393538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása