HTML

A jószándékkal kikövezett út

Mivel van, akinek semmi sem jó...

Friss topikok

  • Adriette: Szoknya? :) (2010.02.05. 20:11) Gyors jótanácsok terheseknek
  • Adriette: Én alig voltam 3 kg, (a párom úgyszintén) anyám nem mert megfürdetni, mert félt, hogy összetör... ... (2010.02.05. 20:11) Ígéret
  • Adriette: A kenguru és a kendő keveréke: http://neobaby.hu/index.php?&lap=xarukmut&xxazon=1601 Jópofa ez is.... (2010.02.05. 08:59) Die Woche
  • Adriette: Az operaénekes barátnőm szerint ilyenkor Mozart kell neki, és ettől még statisztikailag is intelli... (2010.02.05. 08:54) Hehh
  • pokolmegjoszandek: Hát én is. :( Nem tudom, miért jó a természetnek, hogy halálra rémíti az embert... Utoljára 2008 k... (2010.02.03. 15:45) Almok

Linkblog

2010.11.15. 11:50 pokolmegjoszandek

Szokásos

A péntek délután közös volt, mert AV kivett egy fél napot, úgyhogy elautóztunk a St Stephen's-be és vettünk ezt-azt az aznap 6 hónapos Cseppnek. Ő a félévfordulót úgy köszönte meg, hogy a megszokottnál is jobban megkettyent, 5 másodpercre sem lehetett letenni, mindig ment a nyűg. Ennek ellenére, mint mondom, kapott ezt-azt, konkrétan egy eufémisztikus fogkefét (azaz ínymasszírozót), egy pár cipőt (erről otthon kiderült, hogy kicsi, minek kapcsán felmerült bennünk, hogy kéne csinálni egy honlapot böte-lábak.hu címen) illetve sikerült felvásárolnom az ország teljes őszibarackot is tartalmazó bébiétel készletét (közelebbről vettem 5 db Boots-os alma-őszit). Hogy mi sem távozzunk élmény nélkül, beültünk inni egy teát / kávét a már múlt héten kipróbált új helyre, de sajna nem jól választottam, mert a kért forró csokiban megállt a kanál, úgy teli volt cukorral és bár én bírom az édeset, ez azért már nekem is sok volt. Délután meztelenkedett az ifjú, azaz puccosan letettem a habtapira pörögni-forogni (állítólag jót tesz nekik a meztelen lét), de ezt azzal hálálta meg a kis disznó, hogy először maga alá pisilt, majd megtisztelt egy adag sűrűbb termékkel is. (Miután általában két naponta van termelés, 47 és 3/4 órája volt, hogy produkáljon, de nem, ő pont azt a negyed órát nézte ki magának a Nagy Tettre, mikor nem volt rajta pelus... No mindegy.) Szóval az este nyögve-nyelősen telt, miután már nem tudtunk mit kezdeni az aludni képtelen gyermekkel, kimentünk az IKEA-ba rolót venni, 9-re értünk haza, úgyhogy volt vagy 11 óra, mire mindhárman beleestünk az ágyba, borzasztó volt, én mondom.

Szombaton új nap virradt, P. frissen és fiatalon ébredt így kapásból elmentünk Blanchardstown-ba, hogy még esetleg legyen parkolóhelyünk. (Valami isteni szerencsének köszönhetően volt.) Miután bevásároltam a Dunnes-ban, kicseréltük a pici cipőt a lenti példányra és szereztünk egy activity book-ot is, ami P. Hivatalos Félévfordulós Ajándéka. P. talán érezte, hogy már nem húzhatja tovább az idegeinket, úgyhogy délután angyallá változott, szépen elrágicsálta az új könyvecskéjét, gügyögött-gagyogott-gajdolt megállás nélkül. A könyvecskén kívül az egyik nagyitól kapott nagy szivacskockákat is, úgyhogy lehet, hogy a sok újdonság varázsa kötötte le ilyen fenemód, ki tudja. Délután kiautóztunk Dollymountra dagályt nézni, este pedig - míg AV elment egy koncertre - mi P.-vel meztelenkedtünk (pontosabban ő meztelenkedett, én meg néztem), majd játszottunk az új szerzeményekkel.

Vasárnap valami baromi hidegre ébredtünk, de mivel sütött nap, ki akartuk használni, így elmentünk a Phoenix Parkba megfagyni. P.-n síoveráll volt, ő nem fázott, mi annál inkább. Hazaérve P. megtízóraizott, majd nekiálltam ebédet főzni. Miután kész lett és meg is ettünk, a fiúk elmentek sétálni, én pedig kitakarítottam a lakást és csináltam pár palit, mert 4-re jött AV két kollégája babanézőbe. Attól eltekintve, hogy P. nem mert rájuk nézni és egyszer oltári üvöltésbe is kezdett, jól sikerült a buli, 6-ig babazsúroltunk. Este még kiautóztunk a Poolberg-hez, néztük egy kicsit a félholdat meg a tengert, majd 10kor eltettük P.-t másnapra.

Amilyen szarul indult (péntek), olyan jól ért véget ez a hétvége, szép volt, jó volt, végre.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pokolijoszandek.blog.hu/api/trackback/id/tr103393519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása