HTML

A jószándékkal kikövezett út

Mivel van, akinek semmi sem jó...

Friss topikok

  • Adriette: Szoknya? :) (2010.02.05. 20:11) Gyors jótanácsok terheseknek
  • Adriette: Én alig voltam 3 kg, (a párom úgyszintén) anyám nem mert megfürdetni, mert félt, hogy összetör... ... (2010.02.05. 20:11) Ígéret
  • Adriette: A kenguru és a kendő keveréke: http://neobaby.hu/index.php?&lap=xarukmut&xxazon=1601 Jópofa ez is.... (2010.02.05. 08:59) Die Woche
  • Adriette: Az operaénekes barátnőm szerint ilyenkor Mozart kell neki, és ettől még statisztikailag is intelli... (2010.02.05. 08:54) Hehh
  • pokolmegjoszandek: Hát én is. :( Nem tudom, miért jó a természetnek, hogy halálra rémíti az embert... Utoljára 2008 k... (2010.02.03. 15:45) Almok

Linkblog

2011.08.19. 13:51 pokolmegjoszandek

Konklúzió

És ennek kapcsán úgy döntöttem, hogy befejezem a nyíltságot. Az őszinteség és a kételyeink és gyengeségeink bevallása ezen a világon nem megengedett, erre már számtalanszor rádöbbentem.

Bár most is vannak szar napjaink, igenis büszke vagyok arra a változásra, amit az elmúlt 15 hónapban sikerült elérni. Lehet, nem ez jön le, de sokkal magabiztosabban vagyok képes kezelni a nehéz helyzeteket, sokkal nagyobb önbizalommal tudom ajnározni ezt az ördögfiókát, akit nekünk rendelt az ég és bizony sokszor már nem csak elfogadom, hanem már-már örülök is neki, hogy ilyen, amilyen.

Aki továbbra is szeretne olvasni, legyen szíves a tengerpartblogkukacgmail.com e-mail címen jelezni, amíg kitalálom, hogyan kell titkosítani ezt az izét itt. Lehet, hamarosan újra nyílt leszek, de az már a következő utáni lépés lesz.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pokolijoszandek.blog.hu/api/trackback/id/tr973393782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása