HTML

A jószándékkal kikövezett út

Mivel van, akinek semmi sem jó...

Friss topikok

  • Adriette: Szoknya? :) (2010.02.05. 20:11) Gyors jótanácsok terheseknek
  • Adriette: Én alig voltam 3 kg, (a párom úgyszintén) anyám nem mert megfürdetni, mert félt, hogy összetör... ... (2010.02.05. 20:11) Ígéret
  • Adriette: A kenguru és a kendő keveréke: http://neobaby.hu/index.php?&lap=xarukmut&xxazon=1601 Jópofa ez is.... (2010.02.05. 08:59) Die Woche
  • Adriette: Az operaénekes barátnőm szerint ilyenkor Mozart kell neki, és ettől még statisztikailag is intelli... (2010.02.05. 08:54) Hehh
  • pokolmegjoszandek: Hát én is. :( Nem tudom, miért jó a természetnek, hogy halálra rémíti az embert... Utoljára 2008 k... (2010.02.03. 15:45) Almok

Linkblog

2011.06.17. 10:53 pokolmegjoszandek

Restancia 2

A Hogyan is telik egy napunk? egy egy éves gyerek mellett.

Ébredés 6-7 között. Mindig. Hétköznap, hétvégén, egyaránt. Eljövetelét jobb esetben egy tompa puffanás majd békés gagyogás jelzi, ekkor még van időnk egyet fordulni a paplan alatt (szigorúan egyet, de mégis az illúzió megvan, mintha aludhatnánk tovább), de maximum öt perc múlva meg KELL jelenni az ajtóban, különben gáz van. (Ha nincs szerencsénk, éktelen sírásra ébredünk, gondolom ez egyértelmű.) Szóval kezdődik a nap, 6-7 között, természetesen inkább 6-hoz közelebb.

Fél 8-8-ig úgy nevezett "kihúzás" van, azaz húzzuk az időt a reggeliig. Miután nem azért ébred, mert éhes, viszont visszaaludni már nem tud, hiába simogatás (lószar), ringatásos-séta (nagyobb hatásfok, de ugyancsak értelmetlen, csak a derekunk fájdul meg), ez az idő játékkal telik, azaz P. mindenfélét odahord hozzánk és az ujjával bököd.

Fél 8-8-kor rinya hegyek, tombi kezdődik, ami egyértelműen jelzi, hogy itt az idő reggelizni. Ez mostanában vajas kenyérből áll (ma mondjuk egyesével dobálta le a katonákat a tányérból, AV szerint azért, mert csak tépkedtem a katonákat és nem éles késsel formáztam őket) majd 150 ml tápszerből. (Ma mondjuk a 150-ből meghagyott 50 ml-t.)

8-tól újra játék jön, általában 1 perc / item a lekötési együttható, miközben felváltva sűrűn ásítozik és rohangál, esetleg nyög.

Fél 10-10 körül lemegyünk sétálni (idő függvényében hol káromkodom, hol nem, általában igen), majd 15-60 perc séta után P. elalszik. Ha a 60 perces verzió van, akkor ez alatt a 60 perc alatt kb 6x kezd éktelen sikításba és csukott szemmel próbál hasra fordulni a hordozóban, nem sok, de azért némi sikerrel.

Mikor elaludt, kezdődik az Én Időm, szélsebesen felviszem, kiveszem a hordozóból, át a kiságyba, átöltözöm és ekkor blogolok, főzök esetleg, csinálok egy teát, pisilek, kicsit takarítok, összeírom, miket kell venni / csinálni, ilyesmik. 40 perc - 1,5 óra után ébred, a reggelihez hasonlóan vagy sírva vagy gagyogva. (Előbbi az esetek 70%-a, utóbbi 30%.) 40 percet általában akkor alszik, mikor vagy fáj a fejem, vagy sok a dolgom, ilyenkor ugye a feljövetelt leszámítva kemény fél órám van Magamra. A 1,5 órás verzió kétségkívül jobb, de ezért imádkozni kell nagyon.

Mikor felébred, fél 12-12 körül megebédeltetem (ezt már vázoltam, micsoda kínok közepette), majd én is megpróbálok enni (ezt is részleteztem már, hogy sikerül). 1 körül próbálok nézni egy Doctors részt, majd miután nem megy, lemegyünk sétálni. Vagy egy parkba vagy a partra vagy a központba megyünk. A 3-as kajálás útközben ér, ekkor megetetem, érdekes módon sokkal rendezettebben, mint otthon. Némi hiszti után fél 5 körül hazaindulunk, ha szerencsém van, alszik hazáig 40 percet a kocsiban, ha nincs (és mostanság ez van), akkor hazaérünk, átteszem a hordozóba és újra leviszem. Legtöbbször, ha sétálunk 20-30 percet, bealszik. Felhozom, 40 perc alvás, oké.

Fél 6-6 között ébred, uzsonna, majd Szolga 2 vezényletével kezdődik az esti muri, játék.

Fél 9-kor fürdés, 9-kor vacsora, Szolga 2 elringatja (ezalatt én fürdöm), majd fél 10-10 között alszik el.

Éjszaka 2 körül és 4 körül fix ébredés (ha nincs szerencsénk, éjfél után is és 5-kor is), majd Ébredés 6-7 között. Mindig. Hétköznap, hétvégén, egyaránt.

A napból természetesen most kihagytam a sírás és nyögés hegyeket, amik persze végigkísérik az egészet.

Most így végigolvasva nem is tűnik olyan kemény ez az egész... Pedig az. Mert ami igazán fárasztó, az az, hogy

  • MINDEN nap szó szerint ugyanazzal telik
  • a sírás-nyögés idegölési szintjét írásban nem lehet átadni, pedig az óriási energiákat vesz ki az emberből, csakúgy, mint az,
  • hogy EGYETLEN lépést sem lehet tenni anélkül, hogy valaki ne követne és kuncsorogna valami miatt
  • mindez már több, mint egy éve tart
  • nincs kiszállás, se hétvége, se ünnepnap, se szülinap, se semmi

És én elhiszem, hogy más ötven gyerekkel teszi ugyanezt, húsz állás mellett és közben jó feleség (esetleg épp az, hogy egyedül neveli a gyerekeket) meg ragyog a lakás, de leszarom. Nekem ez is baromi fárasztó, álmos vagyok meg fáradt és szeretnék végre egyszer este 10-től reggel 9-ig aludni anélkül, hogy éjszaka fel kéne kelnem...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pokolijoszandek.blog.hu/api/trackback/id/tr973393722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása