HTML

A jószándékkal kikövezett út

Mivel van, akinek semmi sem jó...

Friss topikok

  • Adriette: Szoknya? :) (2010.02.05. 20:11) Gyors jótanácsok terheseknek
  • Adriette: Én alig voltam 3 kg, (a párom úgyszintén) anyám nem mert megfürdetni, mert félt, hogy összetör... ... (2010.02.05. 20:11) Ígéret
  • Adriette: A kenguru és a kendő keveréke: http://neobaby.hu/index.php?&lap=xarukmut&xxazon=1601 Jópofa ez is.... (2010.02.05. 08:59) Die Woche
  • Adriette: Az operaénekes barátnőm szerint ilyenkor Mozart kell neki, és ettől még statisztikailag is intelli... (2010.02.05. 08:54) Hehh
  • pokolmegjoszandek: Hát én is. :( Nem tudom, miért jó a természetnek, hogy halálra rémíti az embert... Utoljára 2008 k... (2010.02.03. 15:45) Almok

Linkblog

2010.10.16. 09:30 pokolmegjoszandek

Hígul

No jó, nem mintha nem lenne egyéb gondom, de elterelőnek most már végre leírom, hogy halálra idegesít, mikor az emberek azt hiszik, hogy tudnak fotózni, pedig nem vagy mikor olyan képeket magasztalnak az egekbe, amik egyszerűen szarok.

Kezdődött azzal, hogy láttam egy ismerősöm profi (?) esküvői fotóit a neten, amiket állítólag fizetett fotós készített, mégis olyan béna hibák voltak rajtuk, hogy ihajj. Pl csókolódzik a pár a hídon és lemarad a Lánchíd legfelső kis díszítése, a háttérbe meg beúszik egy bicajos. Aztán. Csókolózik a pár egy kerítés előtt és a kerítésre rá van ragasztva egy gyertek szavazni, különben irgum-burgum röpcédula. Az, hogy a pár + a barátok, rokonok ezt nem veszik figyelembe, oké, rózsaszín köd, miegymás, de egy magát profinak valló esküvői fotós hogy adhat ki a kezei közül ilyen képeket?

Aztán a másik. Van kinn jó pár kép P.-ről FB-n, egyik sem profi persze, én készítettem őket a nyelvemmel, miközben az egyik kezemmel vigyáztam P.-t, a másikkal meg hegedültem, mit tudom én, a lényeg, hogy közel sem az volt a cél, hogy profi képeket hozzak össze őfelségéről, csak a pillanatot igyekeztem megőrizni (ó ó de szép is ez). Erre fel, a legbénább - homályos, szarul vágott, életlen, rossz szögből fényképezett - képre, amit a napokban le is akartam szedni, mondván, hogy ne égessem már magam Laller, azt írta az egyik ismerősöm, hogy gyönyörű fotó, azt hitte, profi fotós készítette... Egy homályos szart. (Egy olyan homályos szart, ahol a "homályosság" láthatólag nem a művészi hatás kedvéért van.)

Eh... Mondjuk a fenti példa után meg is értem. A profi fotó kezd negatív kritikává válni.

Jó reggelt.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://pokolijoszandek.blog.hu/api/trackback/id/tr13393488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása